Retourneren

Hier vindt u alle informatie over de 14 dagen zichttermijn en de voorwaarden bij het retourneren van een bestelling.

14 DAGEN BEDENKTIJD

Wanneer je op afstand koopt zoals bijvoorbeeld bij een webshop, heb je als consument recht op een zichttermijn van 14 dagen. Deze termijn gaat in nadat je de bestelling ontvangen hebt. In de praktijk houdt dit voor jouw als consument in dat je een product binnen 14 kalenderdagen mag retourneren. De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant.

Gedurende de 14 dagen zichttermijn mag je het product voorzichtig uit de verpakking halen en bekijken. Het product mag echter niet in gebruik worden genomen. Producten waarbij een goede pasvorm belangrijk is, mogen voorzichtig gepast worden. Het is echter niet de bedoeling dat producten uitgeprobeerd worden. Indien wij sterke vermoedens of concrete aanwijzingen hebben dat een product op dusdanige wijze gebruikt is dat het niet meer verkoopbaar is, dan behouden wij ons het recht voor om het aankoopbedrag niet te vergoeden. In dat geval zullen we het betreffende product naar je terugsturen.

RETOUR STUREN

Conform de zichttermijn van 14 kalenderdagen mag je een product in deze periode retourneren. Voorwaarde is wel dat je het product terugstuurt in de onbeschadigde, originele verpakking – indien redelijkerwijs mogelijk – en het product geen sporen van gebruik vertoont. Indien de verpakking beschadigd is en/of het product sporen van gebruik of schade vertoond, dan behouden wij ons het recht voor het aankoopbedrag niet (volledig) te vergoeden. We stellen het op prijs wanneer je eerst contact opneemt via ons contactformulier alvorens een product te retourneren.

De kosten voor het retour sturen zijn voor rekening van de klant. Het aankoopbedrag zal binnen één week na ontvangst van de retourzending aan de klant terug worden overgemaakt. Voeg bij een retourzending altijd (een kopie van) de originele factuur toe. Graag ontvangen wij daarbij de reden van retour. Je bent echter niet verplicht de reden te vermelden.

Een retourzending kun je adresseren aan:
Goedvoorjehond.nl
Lage haghorst 25
5089NC Haghorst

Fout van ons?
Indien de reden van retour een fout van ons (bijvoorbeeld een onvolledige of onjuiste levering) betreft dan kun je contact opnemen via ons contactformulier, dan vergoeden wij vanzelfsprekend de retourkosten.